czwartek, 28 marca 2013

Stephen King - ,,Christine''

                         
                                 TYTUŁ: Christine
                                           AUTOR: Stephen King
                       WYDAWNICTWO: Prószyński i S-ka         
                                 STRON: 526                        


   To była miłość od pierwszego wejrzenia. Siedemnastoletni Arnie Cunningham zobaczył Christine i zdecydował, że musi ona należeć do niego. Zafascynowany, nie słuchał ostrzeżeń najlepszego przyjaciela ani swojej dziewczyny, która go w końcu opuściła, pokonana przez rywalkę. Rodzice, nauczyciele i wrogowie Arniego przekonali się, co znaczy stanąć na drodze mściwej i bezlitosnej Christine. Bo Christine to nie kobieta. To siejący zło i śmierć Plymouth fury rocznik 1958, samochód widmo. 

      Jest to druga książka King'a po jaką sięgnęłam. Autor pisze zrozumiale, tak że po jego książki można sięgnąć w każdym wieku.  ,,Christine" znalazłam na promocji w Matrasie i sądzę, że tylko dlatego ją kupiłam. Książka ogółem bardzo fajna, dużo wątków pobocznych, straszne auto i Arnie, który był najciekawszą postacią tej książki. Początki były trudne...miałam małe problemy żeby się wczytać. Najlepszą częścią książki były cytaty z piosenek przed każdym rozdziałem.  
  Moim zdaniem, jest to książka głównie skierowana dla młodzieży i tzw. "young adults"

                                 OCENA : 6/10


9 komentarzy:

  1. oh, jak miło że znalazłam bloga, gdzie mogę się dowiedzieć co warto przeczytać :D
    +obserwuję (rewanż?:D)
    limonkax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga przeczytałam raptem trzy powieści, ale za każdym razem miałam z nim ten sam problem. niby historia była w porządku, ale nim się akcja na dobre zawiązała, to byłam u granic wytrwałości... za dużo wątków i za długie wprowadzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja zbyt lakoniczna. Pisz dłuższe teksty. Staraj się unikać słów takich jak "fajne", "super" itp. Książki nie miałam okazji czytać. Możliwe, że niedługo się za nią zabiorę, bo opis fabuły mnie zaciekawił. No i nie ukrywam, że nazwisko autora również :)

    http://dom-z-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam tej książki, ale może się skuszę ;)

    iinvictuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Aoi-chan... w obu kwestiach. Opinia mogłaby być dłuższa, ale nie jest zła.
    A co do książki, to muszę przeczytać, zarówno z powodu pomysłu i autora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog,lubie blogi z recenzjami ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog. Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://i-love-it-by-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie:D

    www.keepcalm-p.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń