sobota, 30 marca 2013

#1 Stos na kwiecień :)

Hej hej :)
Dziś pokażę Wam co mam zamiar przeczytać w kwietniu. Nie ma tych książek za dużo ale pewnie coś jeszcze dojdzie w ciągu miesiąca .


Od góry :
1). Liam Creed "Szczeniak" - Dostałam ją rok temu na urodziny od Gosi  i doszłam do połowy ale nie wiem czemu zostawiłam ją więc mam zamiar do niej wrócić. :) Dzięki Gosiu ! :*
2). Elizabeth Bard "Lunch w Paryżu" - znalezione u mamy w pokoju. Lekkie czytadło na weekend
3). Julianna Paggott "Nowa Ziemia" - Pożyczone od Agnieszki :* ( Dzięki ! ) Zapowiada się ciekawie
4) Zafon "Cień Wiatru" - Znalezione u mamy w pokoju :) Ponoć bardzo fajne, więc chciałam sama określić się
5) Stieg Larsson "Dziewczyna,która igrała z ogniem" - Zakup własny, nie mogę się doczekać przeczytania jej ! Pierwsza część była świetna, zobaczymy jak z drugą :D
     
Jak Wam się podoba stosik ? Czytaliście którąś pozycję ? Co Wam najbardziej przypadło do gustu ? :)

9 komentarzy:

  1. Stosik fajny, żadnej nie czytałam, ale daj znać, która najlepsza, chętnie poczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w ciągu miesiąca nie dałabym rady przeczytać tej najcięszej XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Luch w paryżu <3 kocham ;)

    http://monsyls.blogspot.com/
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paryż<3 fajny blog
    zaraszam do mnie w wolnej chwili :)
    love-love-01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja polecam "skrzydła Laurel" oraz dalsze części tej książki :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja aktualnie czytam Pas Deltory. Uwielbiam czytać książki! A najbardziej fantasy no, ale nie zawsze mam czas. W ten długi weekend mam zamiar to nadrobić :)
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by zobaczyć lub skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja polecam serie: DOM NOCY
    Obserwuje liczę na rewanż :p
    http://hopeisgonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam Klątwę Tygrysa. Gdy to czytam chcę płakać, śmiać się, a jednocześnie boję się o bohaterów. ♥

    Zapraszam,Anni-vitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia, kiedy NN? Niektóre bloggerki od tego czasu dodały 2-3 notki! Nie możesz zostawić bloga...

    OdpowiedzUsuń